1 of 2 week?

• 165 Views
  • Last Post 21 juni 2017
Jeannette plaatste dit 06 juni 2017

Zijn er ook ouders die kiezen voor 2 weken meegaan? Ik wil zelf boeken voor 22 juli naar twijfel tussen 1 of 2 weken....

Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Stemmen
Noortje plaatste dit 09 juni 2017

Hallo Jeanette,

Wij gaan ook 2 weken, maar vertrekken al 8 juli. Het aftellen is langzaamaan begonnen.

Groetjes Noortje

Eefje plaatste dit 12 juni 2017

Hallo Noortje, Mijn dochter en ik gaan ook 8 juli. Ik zag dat het maar een klein clubje is die week. Wij hebben één week geboekt.

Groetjes Eefje

Petra plaatste dit 13 juni 2017

Mijn dochter en ik willen ook 2 weken. 1 week vind ik zo kort. En de bedoeling is vanaf 22 juli.

Ik twijfel alleen nog tussen Friesland en de Veluwe. Ik kom dan met een caravan. Mijn dochter is 6 jaar.

Noortje plaatste dit 15 juni 2017

Hall Eefje,

leuk! Ik zag dat onze dochters ongeveer even oud zijn. Wij hebben er al veel zin.

groetjes Noortje

Eefje plaatste dit 19 juni 2017

Wij hebben er ook heel veel zin in! Wij duimen voor dit weer. Mijn dochter is in april 3 geworden. Het aftellen is begonnen😎 Groetjes!

silvia plaatste dit 20 juni 2017

Hallo Jeanette, 

Wij gaan ook 2 weken vanaf 22 juli. Heb het nog nooit eerder gedaan, dus hoop dat mijn dochter het leuk vindt. Weet je al wat je gaat doen? 

Hoi Petra, 

Leuk onze dochters zijn even oud. Heb je al een keuze gemaakt tussen Friesland en de Veluwe?

Groetjes Silvia

Petra plaatste dit 21 juni 2017

Hai Silvia,

Ik heb nog steeds geen keuze gemaakt. Veluwe lijkt me erg leuk met de kinderboerderij en manege, maar de doorgaande weg tussen de twee gedeeltes van de camping vind ik wat minder.

En de tweede week op de Veluwe zijn er veelal oudere kinderen +10. En zijn onze dochters de enige onder de 10.

Dus nog steeds twijfel.

Groetjes,

Petra

Close