Ibiza 15 juli a.s.

• 203 Views
  • Last Post 25 juni 2017
U*Nique plaatste dit 30 mei 2017

Ola todos,

Ik ga met mijn dochter van 12 jaar voor het eerst mee met Maris life. Ben benieuwd wie vliegen er vanaf Amsterdam? En dus wie er allemaal meegaan. We hebben er veel zin in.

Hopelijk tot de 15e juli..../Hasta el 15 de julio

• Liked by
  • Anne
  • Mariël
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Stemmen
Anne plaatste dit 31 mei 2017

Ola!

Wij gaan ook! M'n dochter wordt twee dagen voor vertrek 9. Ik zie bij deelnemers dat er 15 ouders en 21 kinderen meegaan, dat is een super grote groep. Zitten vast leuke mensen tussen ;-) Wij vliegen ook vanaf Amsterdam, verwacht eerlijkgezegd iedereen. Ook eerste keer met marislife. Ben benieuwd of dat beter bevalt dat alleen met m'n dochter op vakantie (tot nu toe gedaan).

• Liked by
  • Mariël
U*Nique plaatste dit 01 juni 2017

Hoi Anne,

Denk ook dat er leuke mensen bij zullen zitten ;-) Ik ben ook eerst alleen met mijn kinderen op vakantie geweest. Weinig aansluiting en hoop dat het deze vakantie anders is. Nu gaan we met gelijkgestemden. Ben je al eens in Ibiza geweest? Wij nog nooit. Je hoort er zoveel over! Mooie baaitjes, mooie zonsondergang etc. Heb er veel zin in. Tot 15 juli op schiphol. Groetjes Nique

• Liked by
  • Mariël
Mariël plaatste dit 03 juni 2017

Hoi hoi ... Ik ga samen met mijn 2 kids. Zoon van 9, dochter van 7. Ik ben hiervoor 2x eerder naar Ibiza geweest. Wat een mooi eiland !! Ga er graag weer naartoe. Deze keer geboekt met Maris Life ( 1e x ) Ben benieuwd hoe het zal zijn. De kinderen zullen het denk ik fantastisch gaan vinden. Ook vliegen wij vanuit Amsterdam. We hebben er ook zin in !! Tot 15 Juli Groetjes Mariël

Tallie plaatste dit 17 juni 2017

Klinkt allemaal gezellig! Ik ga samen met mijn zoontje van 9 jaar. Wij gaan voor de 1e keer met Marislife en ook voor de 1e keer naar Ibiza. Ook wij vliegen vanaf Amsterdam, omdat het niet mogelijk was vanaf Eindhoven te vertrekken. We hebben er erg veel zin in! Het begint nu echt af te tellen....leuk! 

Suzanne plaatste dit 21 juni 2017

Hoi,

Ik kom samen met mijn zoon van 9 jaar. Dit is de eerste keer met Maris life en op deze manier (wel al alleen met mijn zoon en groepsreis met families gemaakt). Ik vind het een beetje spannend maar kijk er vooral naar uit!! Ibiza ken ik nog niet, dus dat is leuk. Wij vliegen ook vanaf Schiphol, maar de trip begint al in Maastricht! Ik hoop dat de vluchttijden gunstig zijn. Tot dan! Suzanne en Stijn

U*Nique plaatste dit 25 juni 2017

Hallo allemaal, weet iemand of we op schiphol opgevangen worden of dat er een herkenningspunt is van de reisorganisatie? Dan kunnen we meteen kennismaken met elkaar. Nog een paar weken, we hebben er zin in!

Close