Kos 22 augustus all-in

• 601 Views
  • Last Post 31 mei 2017
henriette plaatste dit 11 februari 2017

Wij gaan op 22 augustus voor het eerst mee. Ik ben erg benieuwd. Zijn er meer met leeftijd rond 14 jaar?

Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Stemmen
Olga plaatste dit 18 februari 2017

Ik ga voor het eerst met mijn jongste zoon van 13 jaar op vakantie. Voorgaande jaren ging de oudste nog mee. Het lijkt ons een nieuwe en leuke ervaring om met andere soortgenoten op vakantie te gaan. Wij denken erover om 22 augustus naar Kos all in te gaan. We wonen in Noord Nederland en zouden graag via Eelde willen vliegen. Ik heb nog niet geboekt. Ik hoor graag eerst nog wat reacties van mensen die ook op deze datum naar deze bestemming gaan. Graag jullie reacties!

• Liked by
  • henriette
Daniel plaatste dit 23 februari 2017

Ja die neem ik mee, eentje van 14, 17 en twee van 7, gezellig

• Liked by
  • henriette
Olga plaatste dit 25 februari 2017

Wij hebben geboekt! 22 augustus vanaf Eelde naar Kos. We kijken er naar uit!

• Liked by
  • henriette
Anita plaatste dit 13 maart 2017

Ik zit in grote twijfel. Wie haalt mij over

• Liked by
  • henriette
henriette plaatste dit 15 maart 2017

wat is jouw twijfel?

Olga plaatste dit 16 maart 2017

Ik twijfelde eerst ook, maar er staan zoveel enthousiaste verhalen op de site, dat ik ben overgehaald. Hoe oud zijn/is jouw zoon/dochter? Hoe staan/staat  die er tegenover. Het lijkt me super gezellig en zeker de moeite waard om het keer te proberen. Gewoon doen!

• Liked by
  • henriette
Veronique plaatste dit 26 april 2017

Hallo,

Voor mij is dit nieuw maar wil er graag met mijn dochter eens naar de zon. Alleen durf ik niet echt zo ver op reis gaan. Maar concep MarisLife spreekt me wel aan. 

Ik overweeg Kos All van 22 augustus.

Maar zoals velen twijfel ik?

Mijn dochter is 4 jaar, tegen dan 5 jaar. De meeste kinderen zijn ouder. Gaat ze wel bij de groep horen.

Ik lees ook veel Nederlanders (niets op tegen hoor) maar als enige Belg ertussen? Ga ik me wel op mijn gemak voelen?

Ik zou vanuit Brussel willen vertrekken. Alleen met 2 koffers en een dochter van 5 jaar. Ik heb al stress van dat idee? Is er hulp? Zijn er nog die van daaruit vertrekken?

Heb duwtje in de rug nodig vrees ik ....

Groetjes,

Veronique

Leontine plaatste dit 30 april 2017

Hi, wij gaan ook 22 aug. Mijn dochter is 13 en we vertrekken vanaf Schiphol. Voor ons de eerste keer met maris life, maar het spreekt mij ook aan. Door alle enthousiaste verhalen steeds meer zin. Als je eenmaal in het vliegtuig zit, kan je ontspannen, want in Kos zijn er vele handen die kunnen helpen met koffers en meisjes van 5 😃...

• Liked by
  • veronique hofman
Suzanna plaatste dit 04 mei 2017

Hallo iedereen,

Wij gaan ook gezellig mee 22 augustus! Ik reis met twee zoons, eentje van 3 en een van 6. Ook ik heb erg veel stress voor de reis, vanwege mijn jongste. Ik heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt, ik bekijk het gewoon als een 'avontuur', dit is mijn eerste keer met Maris Life en ik ben erg benieuwd naar de ervaring. Langzaamaan begin ik er erg veel zin in te krijgen!

Groetjes

Suzanna

• Liked by
  • veronique hofman
Sjaan plaatste dit 04 mei 2017

Wij gaan ook, zoon van 12 jaar en ik. Wij vliegen vanaf Eelde en gaan voor de eerste keer mee.

veronique hofman plaatste dit 04 mei 2017

Hallo,

Ik woon in België, niet ver van Brussel, dus zou van daaruit vertrekken. Vlucht is ook 2 dagen later (24/8, kom ook pas laat toe 20.20 uur, dus in feite al 3 dagen later). Jullie zullen al volop aan het genieten zijn.

Maar ben nu blijkbaar de enige die deze vlucht neemt :-(

Zijn er nog Belgen of anderen die vanuit Brussel vertrekken?

Ik vertrek 2 dagen later dus blijf ook 2 dagen langer .... maar dan blijven we alleen achter. Mijn dochter zal het niet zo leuk vinden dat alle kindjes weggaan.

Ik twijfel nu, want tip van Leontine met de hulp van de vele handjes zal ik niet hebben in Kos.

Sjaan plaatste dit 06 mei 2017

Veronique,

Je kunt ook kiezen voor 1 grotere koffer in de ruimbagage. Voor in het vliegtuig een rugzakje met wat spulletjes voor je kindje. Dat scheelt je in ieder geval een hoop gesleep. Het rugzakje kan ze dan bij zich houden (onder de stoel/bij haar voeten) en zo ben je ook makkelijker het vliegtuig weer uit. Je houdt zelf één hand vrij voor je dochter.

Je mag bij Corendon ook maar 7 kg handbagage mee, in tegenstelling tot veel andere vliegmaatschappijen. Mijn ervaring (eerdere reis met Corendon) is dat dát heel weinig is aangezien je koffer zelf óók gewicht heeft. Ruimbagage kost iets extra maar daarin mag wel 20 kg. Kun je daarnaast een rugzak en handtas meenemen, want een handtas telt ook als handbagage en je mag per persoon 1 handbagagestuk mee.

Ik zelf zorg altijd dat mijn handbagage bestaat uit een shopper waar mijn handtas in kan en twee badlakens zodat ik in het vliegtuig, als de dekentjes en kussentjes op zijn, ik in ieder geval iets bij me heb om tegenaan te liggen of even over te doen.

Het grootste gedeelte van het verblijf zijn er wel andere kinderen en we zijn vast niet de enigen die naar dit complex gaan.

• Liked by
  • veronique hofman
Alexander1974 plaatste dit 06 mei 2017

Hallo Suzanna en Veronique,

Ik kijk zelf al een tijdje naar een eenouderreis voor mij en mijn zoontje van net 4. Veelal gaan er oudere kinderen mee, maar zoals je ziet zijn we nu al met z'n drieën.. Zie wel alleen maar moeders. Heb ik weinig moeite mee, maar waar zijn de vaders?

Hebben jullie trouwens al geboekt..?

Groetjes, Alexander

• Liked by
  • Anita
veronique hofman plaatste dit 07 mei 2017

Bedankt voor tip Sjaan. Ik ga boeken 😀

Tot in augustus!

• Liked by
  • Sjaan
Sjaan plaatste dit 08 mei 2017

Hallo Alexander,

Ik zag ergens op dit forum óók een vader hoor. Volgens mij ben je in ieder geval niet de enige!

Anita plaatste dit 10 mei 2017

Hey een vader! Dat is gezellig. Ook vanaf Schiphol?

Daniel plaatste dit 18 mei 2017

Ja nog een vader hier.. van 4! Gezellig Zag dat er maar liefst 19 ouders en 44 kids mee gaan. Volle bak!

• Liked by
  • Anita
Suzanna plaatste dit 18 mei 2017

Heey Alexander,

Wij hebben inderdaad al geboekt! Staan er nog niet bij in de lijst van deelnemers helaas, maar dat zal vast snel gebeuren. Heb iets meer dan twee weken geleden geboekt, zou het erg leuk vinden als er wat leeftijdsgenoten zijn voor mijn kids!

Groetjes Suzanna

Jessica plaatste dit 26 mei 2017

Hey hoi allemaal,

Na vele enthousiaste verhalen gelezen te hebben, heb ik uiteindelijk ook geboekt en gaan we 22 augustus dus ook gezellig mee naar Kos. De groep is behoorlijk groot zag ik al, maar in ieder geval genoeg leeftijdsgenoten voor mijn zoon Mel (11 jr). We hebben er echt zin in ! We wonen in overijssel, maar ik weet nog niet vanwaar we gaan vliegen.

See yah !

• Liked by
  • henriette
  • Anita
Patricia plaatste dit 30 mei 2017

Hallo allemaal,

Ook ik twijfel heel erg...

Zou heel graag met mijn zoontje op vakantie willen, maar twijfel echt heel erg of dit wat voor mij is. Alleen op vakantie wil ik eigenlijk ook niet.

Ik ben 33 en mijn zoontje is dan net 4 geworden.

Zijn er wel genoeg kinderen van zijn leeftijd? En voel ik me wel thuis tussen jullie allemaal, ik weet het niet ;-)

Welke ouders gaan er nog meer met een kind rond de leeftijd van mijn zoontje?

Mijn zoontje wordt 13 juni 4!

• Liked by
  • Jessica
Show More Posts
Close