Kos All In 25 juli

• 342 Views
  • Last Post 29 juni 2017
LonnekeenRosie plaatste dit 02 februari 2017

Hoi...mn pubermeissie van 13 en ik gaan dit jaar voor de tweede keer met eej eenouder vakantie mee..voor de tweede keer ook met Maris Life.was goed bevallen vorig jaar!wie gaan dr nog meer op 25 juli naar Kos.En vliegen dan ook va Eindhoven?

Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Stemmen
Wendy plaatste dit 17 februari 2017

Ik ga samen met mijn dochter van dan 13 en zoon van 11 naar Kos 25/7 voor 12 dgn, maar vlieg vanaf Schiphol. Ga al vaak met eenoudervakantie, maar Marislife is de eerste keer. Spannend.

LonnekeenRosie plaatste dit 20 februari 2017

Oke..leuk!iig een leeftijdsgenootje voor mn meissie.ik alleen ervaring met Maris Life.ben benieuwd wat jij dr van gaat vinden.vergeleken met je andere vakanties.wij hebben dr iig al zin in!

jacqueline plaatste dit 23 april 2017

Hoi, net geboekt! Samen met mijn zoon van 9 en dochter van 14. Voor de eerste keer dus ben benieuwd. Maar vliegen vanaf Eindhoven? Kon dat ook? Of krijg ik die keuze nog, heb net pas de reservering verzonden. Anders wil ik dat graag ; )

• Liked by
  • MarisKos
LonnekeenRosie plaatste dit 24 april 2017

Heey..leuk!mn meissie baalde al dat dr niet zoveel leeftijds genootjes meegingen..maar nu weer eentje dr bij dus...ja..had ik na mn eerste maris life vakantie vorig jaar gevraagd..of Eindhoven ook n optie zou worden..was toen nog niet.nu wel dus ..voor Koss en Ibiza..had ik weer ff nagevraagd.vind ik wel zo fijn nu..stuk dichterbij.hadden t alleen niet in de resevering gezet..dus even aan laten passen.Zou ik als ik jou was dan ook even doen..ik neem aan dat dat gewoon kan ook..gezellig ook!hoor graag of t je gelukt is

Ilse plaatste dit 08 mei 2017

Net geboekt met mijn dochter van 13. Wij gaan 25 juli vanaf Eindhoven. Leuk om te zien dat er meer meiden van haar leeftijd zijn. We hebben er zin in!!

LonnekeenRosie plaatste dit 09 mei 2017

Hoi Ilse

Leuk idd..leeftijdsgenootjes..en medereizigsters va Eindhoven..ook wij hebben dr zin in!

MarisKos plaatste dit 29 juni 2017

Hoi hoi, ik ga ook voor het eerst alleen met mijn zoontje van 8. Leuk dat er nog een jongen in die leeftijd gaat.

Close