Koss All in vertrek 1 augustus

• 396 Views
  • Last Post 22 juli 2017
Marijke78 plaatste dit 07 februari 2017

Hi allemaal!

Ik vertrek op 1 augustus vanuit Amsterdam met mijn 2 kids (meisje 9 en jongen 7). Ik ga voor het eerst echt alleen met ze op reis, ben erg benieuwd hoe dit gaat zijn. Vind het best spannend. We gaan in totaal 12 dagen.

Ben erg benieuwd wie er nog meer mee gaan deze periode.

Groetjes
Marijke

Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Stemmen
Simone plaatste dit 14 februari 2017

Hi Marijke en alle anderen,

Ik ga ook vanuit Amsterdam op 1 augustus mee naar Kos. Voor mij ook de eerste keer. Mijn dochter is 15 en zoon 13, dus iets ouder dan jouw kinderen. 

Het wordt vast heel gezellig! Ik heb er nu al zin in. 

Groetjes, Simone 

Marijke78 plaatste dit 15 februari 2017

Hi Simone

He wat leuk! Ik ben heel benieuwd, maar wordt inderdaad vast leuk.

Kijk er ook enorm naar uit. 

Groetjes

Marijke

Wendy plaatste dit 17 februari 2017

Ik ga samen met mijn dochter van 13 en zoon van 11 25/7 naar Kos. We blijven 12 dagen, dus zijn er 1 augustus ook nog.

Johanna176 plaatste dit 02 maart 2017

Ook wij gaan naar Kos, ik vertrek samen met mijn dochter van dan 12 en mijn zoon van 9 op 1 augustus vanuit Amsterdam. Wij blijven 8 dagen 

Marijke78 plaatste dit 05 maart 2017

Super leuk!

Johanna176 plaatste dit 07 maart 2017

Dan vliegen we samen Marijke ;-). Dit is onze eerste één-oudervakantie, vorig jaar zijn we met z'n 3tjes naar Zuid-Spanje gevlogen.

Wij hebben er erg veel zin in!

• Liked by
  • Marijke78
Scubafred plaatste dit 29 april 2017

Wij gaan ook, twee weken. 

En wij zijn Fred met een dochter van 14, eerste keer met Maris Life, al wel een paar keer met Estivant op vakantie geweest

En ook wij hebben er zin in.......

Marijke78 plaatste dit 30 april 2017

Kijk wat leuk! Volgens de site wordt het een drukke bedoeling. Op 1 augustus gaan er 13 ouders en 18 kids mee, gezellig!

Aftellen

Johanna176 plaatste dit 03 mei 2017

Wij kijken er ook ontzettend naar uit!!

Kijken geregeld op de site of er nog mensen toegevoegd zijn, vooral dochter is dan erg nieuwsgierig naar de (leeftijden van de) kinderen ☺

immelie plaatste dit 06 mei 2017

Hallo allemaal,

Ik vertrek ook de 1e augustus met zoon van 10 en dochter van 8 die beiden heel benieuwd zijn of er wel genoeg kinderen van hun leeftijd bij zitten. Maar als ik dat zo lees komt dat wel goed, heel fijn !

En ook een aantal die om de onmogelijke tijd van 6 uur in de ochtend van Schiphol vertrekken....dat verzacht de pijn een beetje van zo in het donker je bed uit moeten....met natuurlijk wel iets heel leuks om naar uit te kijken.

Mijn eerste keer met zo een vakantie mee en ik ben vooral heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen en een beetje spannend vind ik het ook wel !

groetjes, Immelie

Desi plaatste dit 01 juni 2017

Ik wil gaan boeken voor mezelf en mijn dochter van 12, maar vind het zo eng en spannend. Ga normaal altijd met een vriendin op vakantie, ben nog nooit 'alleen' met haar op vakantie geweest. er gaat een grote groep zag ik. ik ga nog even verder twijfelen..

Marion 19 plaatste dit 22 juli 2017

Hoi allemaal,

Ben heel benieuwd wie er allemaal nog gaan naar Kos op1 augustus. Gaan jullie allemaal gewoon ofebruari boeken jullie om

Close