Kreta 06/08 of 13/08

• 298 Views
  • Last Post 05 augustus 2017
Timo plaatste dit 23 mei 2017

Hoi!

Ik en mijn zoon willen graag naar Kreta dit jaar. Nu twijfelen we tussen 06 augustus of 13 augustus. Hebben er al meerdere mensen geboekt? Hij is 10 jaar.

M.v.g.

Timo

Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Stemmen
Niels plaatste dit 07 juli 2017

Ik twijfel ook tussen die data.. inmiddels al geboekt?

Elvera plaatste dit 10 juli 2017

Ik heb geboekt voor 6 augustus, ga met zoon van 12 jaar. Sta overigens nog niet op de deelnemerslijst, ben dus ook benieuwd of er meer mensen gaan op 6 augustus. 

Niels plaatste dit 11 juli 2017

Ik vertrek ook de 6e, samen met mn dochter van 10!

Bram plaatste dit 11 juli 2017

Hoi!

Het lijkt een gezellig mannengebeuren te worden šŸ˜‰. Ik twijfel ook over deze reis, maar dat is nooit een goed raadgever. Iemand ervaring met deze Kreta reis? Ik reis met mijn dochtertje van 10 jaar.

Groetjes, Bram

• Liked by
  • Niels
Monique66 plaatste dit 14 juli 2017

Hallo!

Ik heb vanavond geboekt voor de 13e, samen met mijn dochter van nu nog 10 maar dan 11

Ben echt heel erg benieuwd hoe het zal zijn. Nog nooit in Griekenland geweest en ook nog nooit met een 1 ouder reis.

Wie gaan er ook de 13e ??

Groetjes, Monique

Katrientje plaatste dit 16 juli 2017

Hallo allen,

Net geboekt voor 13.08

Ik reis met 2 vrolijke meisjes van 8 en 9 jaar. Nog iemand ?

Sabine plaatste dit 18 juli 2017

Hallo iedereen.

Ik vertrek de 6e vanuit Brussel samen met mijn dochter van 8,5 en zoontje van 6.

Nog reizigers die vanuit Brussel vertrekken?

Eerste keer dat ik mee ga met een 1 oudervakantie dus ben ook héééééél benieuwd. :-)

Wij hebben er alleszins veel zin in.

Groetjes Sabine

Elvera plaatste dit 03 augustus 2017

Nog een paar dagen, we kunnen bijna niet wachten ! Zeker nu het echt Hollands weer is.....

Tot zondag, op naar de zon!

• Liked by
  • Bram
Bram plaatste dit 04 augustus 2017

Ja, heerlijk vooruitzicht!! Morgen alles inpakken, vervolgens een hazenslaapje en dan giga vroeg op om alle slaperige koppies op Schiphol te zien ;-)

Tot dan!! De zon wacht!!

Bram plaatste dit 05 augustus 2017

Ja, eindelijk!! Vandaag alles inpakken, vervolgens een hazenslaapje en dan giga vroeg naar Schiphol om alle slaperige koppies te zien en een heerlijke week tegemoet te gaan. Wij hebben er veel zin in!!

Tot morgen heeeeel vroeg!!

Close