sicilië 17 aug

• 622 Views
  • Last Post 08 augustus 2017
vivian plaatste dit 18 mei 2017

hoi

wie gaat er ook 17 aug op vakantie? ik zie dat er inmiddels al 7 ouders staan. Ik ga zelf met mijn dochtertje van 4. lijkt me leuk om alvast wat mensen te leren kennen.

groetjes vivian

• Liked by
  • Corine
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Stemmen
BasF plaatste dit 30 mei 2017

Hoi Vivian, op 17 augustus gaan er wat meer ouders met kinderen dan wanneer ik ga. Hopelijk komen er nog wat boekingen bij vanaf 27 juli. Een heel leuke vakantie voor jou/jullie!

• Liked by
  • vivian
sander76 plaatste dit 03 juni 2017

Hoi ik ga op10 augustus naar sicilie voor 2 weken in totaal dus ben er de week van de 17e ook nog met mijn dochter van 9 en 2 zoons van 8. Ben vorig jaar voor het eerst met Marislife geweest naar Kos en dat was helemaal super dus dit jaar een andere bestemming maar hopelijk weer zelfde ervaring als vorig jaar

Zag dat er 10 augustus nog nauwelijks mensen meegaan dus hoop dat dat wel wat voller wordt, maar de week van de 17e ziet er gezellig uit.

• Liked by
  • vivian
Johanna plaatste dit 06 juni 2017

Hoi allemaal,

Ik wil graag 17 augustus 2 weken mee naar Sicilie samen met mijn dochter (9) Voor ons de eerste keer! Spannend!

Twijfel nog of ik 1 of 2 weken wil boeken. Wie gaat er de zelfde datum 2 weken?

Groetjes!

Johanna 

• Liked by
  • vivian
Corine plaatste dit 15 juni 2017

Vandaag ook geboekt! 17e vertrekken naar Sicilië! Met mijn dochter van (nog twee weken) 12 en mijn zoon van (net twee weken) 11. We moeten nog bevestigd krijgen dat de boeking doorgaat maar we hebben er al zin in☀️  Corine

Corine plaatste dit 15 juni 2017

Hoi .... Ik kan mijn eigen 'post' niet terug vinden... Weet niet of het dus de vorige keer gelukt is. Maar wij vliegen waarschijnlijk ook (nog geen bevestiging gehad) 17 aug naar Sicilië. Ik heb een zoon van 11 en een dochter van bijna 13. Voor ons de eerste keer met Maris life. Lijkt ons erg leuk/gezellig. Groetjes Corine 

• Liked by
  • Johanna
  • vivian
Johanna plaatste dit 16 juni 2017

Hai Corine,

Leuk! Gaan jullie 1 of 2 weken?

Zit nog steeds in twijfel maar het lijkt erop dat het erg gezellig gaat worden!
Het is inmiddels een grote groep aan t worden van kinderen die vast en zeker aansluiting gaan vinden.

Groetjes!

Johanna 

• Liked by
  • Corine
vivian plaatste dit 16 juni 2017

Leuk, dat zijn er al 4 die hier op het forum zijn, nog 3 die we missen. 

Heeft er nog iemand meer problemen om zo vroeg (7.30 vliegen)op Schiphol te komen?

groetjes vivian 

• Liked by
  • Corine
Corine plaatste dit 18 juni 2017

Hoi Johanna,

Wij gaan 1 week! 😎

Grtjs Corine

• Liked by
  • vivian
Vivianne en Emily plaatste dit 21 juni 2017

Yesss 'wij' zijn er ook bij! Bevestiging moet ik nog ontvangen maar zal zeker wel goedkomen.

'Wij' zijn: Vivianne (de mama) en Emily die 8 juli 15 word en deze reis dan als cadeau krijgt 😉 (Nu moet ik nog 3 weken mijn mond zien dicht te houden.....)

vivian plaatste dit 22 juni 2017

Hoi allemaal

heeft iemand zich al aangemeld voor de Facebook pagina? 

Groetjes vivian 

sander76 plaatste dit 24 juni 2017

Zojuist gedaan!

• Liked by
  • vivian
Corine plaatste dit 30 juni 2017

Ik nog niet... Ik doe eigenlijk niets op Facebook... Toch maar doen? Hoe?

vivian plaatste dit 03 juli 2017

Via de link die hier in het forum staat, dan kom je zo op de site. Maar er gebeurd nog weinig op de pagina.....

• Liked by
  • Corine
vivian plaatste dit 06 juli 2017

https://www.facebook.com/groups/1877072095844249/

de link naar de Facebook pagina 👍🏻

Edith plaatste dit 12 juli 2017

Hoi Vivian, ik ga ook mee met mijn tweeling die die week 6 wordt!:-) Ik was vorig jaar, net als Sander, ook voor het eerst mee, naar Kos, maar ik geloof niet dat wij in dezelfde periode daar zaten?

• Liked by
  • sander76
  • vivian
Corine plaatste dit 12 juli 2017

Op ad.nl staat dat er bosbranden zijn op Sicilië.....

sander76 plaatste dit 13 juli 2017

@Edith: Denk het niet inderdaad, ik was er vorig jaar in juli, maar toen maar een weekje om eens te kijken hoe dat zou gaan alleen met 3 kids op vakantie. Was zo'n succes dat we dit jaar gewoon lekker 2 weken gaan

Had het ook gelezen over die bosbranden, maar dat zal vast wel loslopen

Maria plaatste dit 14 juli 2017

Dag Vivian en anderen,

Wij gaan ook 17 augustus, Ik Maria, Senna dochter van ruim 1,5 en Jaïr van 7 jaar oud. Voor ons is het de eerste keer met Marislife dus we zijn erg benieuwd. Leuk om alvast te zien wie er allemaal meegaan.

• Liked by
  • vivian
Denise & Puck plaatste dit 01 augustus 2017

Hallo allemaal,

ik (Denise) ga ook mee de 17e samen met mijn dochter Puck (5jr). Heb er ontzettend veel zin in 😀! Ik heb me zojuist aangemeld op Facebook. Leuk om alvast kennis te maken met jullie!

• Liked by
  • vivian
vivian plaatste dit 08 augustus 2017

Hallo allemaal

ik zie dat er al ongeveer 17 volwassenen mee gaan de 17e. Wie meld zich nog meer aan op Facebook? Hoe gaan jullie allemaal naar schiphol?

groetjes vivian 

Close